ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Yποδοχή στον Δήμο Κομοτηνής αντιπροσωπείας εκπαιδευτικών από την Ελλάδα την Ιταλία και την Ισπανία στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού προγράμματος “Πολιτιστική κληρονομιά και παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση”

Ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης Συντονισμού και Καθημερινότητας Κομοτηνής Κίμων Λεχούδης υποδέχτηκε την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022 στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής (Τσανάκλειο σχολή) αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών από την Ελλάδα την Ιταλία και την Ισπανία στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος Erasmus+ KA227 PARTNERSHIPS FOR CREATIVITY 2020-1-EL01-KA227-SCH-094519 με τίτλο “Πολιτιστική κληρονομιά και παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση”. Το έργο υπό την επιστημονική καθοδήγηση του Καθηγητή Γεωργίου Τσομή του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Σχολής Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης έφερε σε επαφή την ακαδημαϊκή κοινότητα με εκπαιδευτικούς, μέλη οργανώσεων και νέους, με στόχο να αναδείξει την παιχνιδοποίηση ως μια καλή πρακτική που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον τομέα της εκπαίδευσης και να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες σε νέες μεθόδους και ψηφιακές δεξιότητες. Η ενσωμάτωση αυτής της στρατηγικής, η οποία αρχικά εμφανίστηκε στον επιχειρηματικό κόσμο, υπαγορεύεται τόσο από παιδαγωγικούς όσο και από κοινωνικοοικονομικούς λόγους και η σύνδεση της τεχνολογίας με τον πολιτισμό είναι πιο επίκαιρη και επιβεβλημένη από ποτέ, καθώς θεωρείται ότι μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση της συμμετοχής και τη δέσμευση των μαθητών στους μαθησιακούς στόχους.

Εταίροι του έργου:

  • Τμήμα Φιλολογίας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Κομοτηνή Ελλάδα
  • Γενικό Λύκειο Ιάσμου, Ίασμος, Ελλάδα
  • I.CO.N (Inclusion in Community), Ρόδος, Greece
  • Istituto Istruzione Superiore “P. Mazzone«, Roccela, Καλαβρία, Ιταλία
  • SME V.E.M. SRL, Pellaro Καλαβρία, Ιταλία
  • IES El Sobradillo, Sobradillo, Τενερίφη, Ισπανία
  • Associació Meraki Projectes de València, Valencia, Ισπανία, Σχολή
  • Edrase Chalki, Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα του έργου είναι η δημιουργία και διάδοση ψηφιακής έκδοσης και ψηφιακής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες με ενσωματωμένους χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς (αντικείμενα, τοποθεσίες, αρχαία θέατρα, εικονικές περιηγήσεις) και εκπαιδευτικές δραστηριότητες με τη μορφή παιχνιδιού. Η εφαρμογή θα αξιοποιηθεί μέσω πιλοτικής εφαρμογής στη σχολική κοινότητα σε διάφορα μαθήματα και στη μη τυπική εκπαίδευση.

Η κινητικότητα στην Ελλάδα είχε ως στόχο την παρουσίαση της ψηφιακής εφαρμογής και την αξιολόγηση του προγράμματος. Από την Ελλάδα το ΓΕΛ Ιάσμου με συντονίστρια τη διευθύντρια του σχολείου Βάγια Σερέτη συμμετέχει στο πρόγραμμα συμβάλλοντας στα πνευματικά αποτελέσματα του έργου, την πιλοτική εφαρμογή της ψηφιακής εφαρμογής και την ενσωμάτωσή της σε διάφορα μαθήματα στο σχολείο.

Οι φιλοξενούμενοι εταίροι στο πλαίσιο των επισκέψεων σε χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος ξεναγήθηκαν στους χώρους της Πινακοθήκης και του Λαογραφικού Μουσείου Κομοτηνής από την ιστορικό Τέχνης και Μουσειολόγο κυρία Κυριακή Χριστοδούλου.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εθνική μονάδα για την Ελλάδα είναι το Ι.Κ.Υ.

Θρακική Αγορά

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος