LIFESTYLE

«Ας συναντηθούμε στην Ουχάν»: Η πόλη-«σύμβολο» της πανδημίας κάνει τουριστική καμπάνια!

«Ας συναντηθούμε στην Ουχάν». Η πόλη που έμελλε να γίνει η αφετερία της πανδημίας μπαίνει και πάλι στο επίκεντρο αυτή τη φορά όμως για διαφορετικό λόγο.

Ο κινεζικός ΕΟΤ διαφημίζει την πόλη προβάλλοντας τα καλύτερα αξιοθέατά της με σκοπό να προσελκύσει τουρίστες και υπόσχεται μοναδικές στιγμές σε όσους αποφασίσουν να την επισκεφθούν.

Να σημειωθεί πως η Ουχάν μπήκε σε lockdown για 76 ημέρες με τους κατοίκους να είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους από τις 23 Ιανουαρίου έως τις 8 Απριλίου.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία στην πόλη των 10 εκατομμυρίων καταγράφηκαν πάνω από 50.000 κρούσματα κορωνοϊού και πάνω από 3.800 νεκροί.

protothema.gr

LABON Boutique

Θρακική Αγορά

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος