LIFESTYLE

«Ας συναντηθούμε στην Ουχάν»: Η πόλη-«σύμβολο» της πανδημίας κάνει τουριστική καμπάνια!

«Ας συναντηθούμε στην Ουχάν». Η πόλη που έμελλε να γίνει η αφετερία της πανδημίας μπαίνει και πάλι στο επίκεντρο αυτή τη φορά όμως για διαφορετικό λόγο.

Ο κινεζικός ΕΟΤ διαφημίζει την πόλη προβάλλοντας τα καλύτερα αξιοθέατά της με σκοπό να προσελκύσει τουρίστες και υπόσχεται μοναδικές στιγμές σε όσους αποφασίσουν να την επισκεφθούν.

Να σημειωθεί πως η Ουχάν μπήκε σε lockdown για 76 ημέρες με τους κατοίκους να είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους από τις 23 Ιανουαρίου έως τις 8 Απριλίου.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία στην πόλη των 10 εκατομμυρίων καταγράφηκαν πάνω από 50.000 κρούσματα κορωνοϊού και πάνω από 3.800 νεκροί.

protothema.gr

Θρακική Αγορά

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος