ΔΙΕΘΝΗ

Κρουαζιερόπλοια – ζόμπι

Στην άκρη της παραλίας, τα κάποτε αστραφτερά σκάφη βρίσκονται ερειπωμένα, θυμίζουν ελάχιστα από τις ημέρες δόξας τους. Αυτά τα τεράστια πλοία ήταν προηγουμένως η υπερηφάνεια των στόλων κρουαζιερόπλοιων, συμπεριλαμβανομένης της Carnival Cruise Line. Τώρα είναι αραγμένα στο ναυπηγείο Aliaga στην Τουρκία, στον δρόμο προς διάλυση.

REUTERS/UMIT BEKTAS

Όταν μια εταιρεία κρουαζιέρας αποφασίζει ότι ένα πλοίο δεν χρειάζεται πλέον, και κανείς δεν θέλει να το αγοράσει, αυτό σημαίνει συχνά έναν μονόδρομο προς την Aliaga, ή παρόμοια ναυπηγεία όπως τα Alang, Ινδία ή Gadani, κοντά στο λιμάνι του Πακιστάν. Στην Aliaga, η κίνηση φέτος σημείωσε άνοδο 30% λόγω της πανδημίας, αναφέρει το Reuters.

REUTERS/UMIT BEKTAS

Φωτογραφίες του ναυπηγείου από drones απεικονίζουν κρουαζιερόπλοια ζόμπι – ανάμεσα από εικόνες εντυπωσιακών σκαφών και σκελετών. Οι ακέραιες πισίνες και το ανοιχτό πράσινο στα γήπεδα γκολφ κάνουν μια τρομακτική αντίθεση με τα συντρίμμια. Σε ένα πλοίο, το φημισμένο κόκκινο φουγάρο της Carnival Cruise Line είναι σχεδόν το μόνο που μένει ανέγγιχτο.

REUTERS/UMIT BEKTAS

Ενώ η κρουαζιέρα ελπίζει σε σύντομη επανεκκίνηση η βιομηχανία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα αβέβαιο μέλλον. Εκατοντάδες κρουαζιερόπλοια που έπλεαν σε όλο τον κόσμο πέρυσι είναι πλέον στη θάλασσα, χωρίς επιβάτες.

Υπάρχουν πολλά περισσότερα σκάφη που βρίσκονται στα σκαριά καθώς έχουν παραγγελθεί για να ανταποκριθούν στη ζήτηση που χαρακτήρισε τα χρόνια της ανάπτυξης πριν από το 2020, όταν η βιομηχανία των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων ήταν σε άνθηση.
Το αποτέλεσμα; Περίσσευμα πλοίων.

naftemporikigr

Θρακική Αγορά

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος