LIFESTYLE

Οι σοκολατοποιοί κάνουν έρευνα καταναλωτών στα social media

Σημαντικοί κατασκευαστές ειδών σοκολάτας, συμπεριλαμβανομένων των Hershey και Mondelez, λένε ότι έχουν στραφεί σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων αναζητώντας ενδείξεις για τα προϊόντα που θα μπορούσαν να πουλήσουν καλύτερα κατά το Πάσχα.

Περίπου ένα μήνα πριν από το Πάσχα, οι άνθρωποι δημοσίευσαν εικόνες από πασχαλινά σετ του τύπου «Κάντο μόνος σου» και άλλα πασχαλινά πακέτα στο Pinterest, σύμφωνα με έρευνα της Hershey Co.

REUTERS/ARND WIEGMANN

Οι Αμερικανοί καταναλωτές σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο το ποσό ρεκόρ των 179,70 δολαρίων αυτό το Πάσχα, σύμφωνα με έρευνα του Μαρτίου του 2021 σε 8.111 ερωτηθέντες που διεξήγαγε η εταιρεία έρευνας καταναλωτών Prosper Insights & Analytics για την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής Εμπορίου των ΗΠΑ.

REUTERS/ARND WIEGMANN

Περισσότερα από τα δύο τρίτα των Αμερικανών θα γιορτάσουν τις διακοπές του Πάσχα αυτού του Σαββατοκύριακου και θα δαπανήσουν συλλογικά 21,6 δισεκατομμύρια δολάρια, πρόσθεσε η ομοσπονδία, με το 13% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θα ψωνίσουν σε ένα κατάστημα. Αυτό συγκρίνεται με το 9% των ερωτηθέντων που δήλωσαν το ίδιο σε μια έρευνα πριν από την πανδημία πέρυσι.

REUTERS/ARND WIEGMANN

«Η αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών ήταν τόσο γρήγορη κατά τη διάρκεια του Covid, ώστε ο κανονικός κύκλος διάθεσης εποχικώ προϊόντων πρέπει να προσαρμοστεί», δήλωσε εκπρόσωπος της Hershey.

naftemporikigr με πληροφορίες Reuters

Θρακική Αγορά

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος