«Έμοιαζε σαν να γυρίζουμε μια 100 εκατομμυρίων δολαρίων ανεξάρτητη παραγωγή», δήλωσε η σχεδιάστρια παραγωγής του «Oppenheimer» Ρουθ ντε Τζονγκ στο podcast «Team Deakins». «Ο Κρις ήθελε τα γυρίσματα να πραγματοποιηθούν κατά μήκος των ΗΠΑ…για να μην αναφέρω την κατασκευή του Λος Άλαμος, που δεν υπήρχε. Σε αυτό το σημείο αισθάνθηκα πραγματικά ότι ήταν αδύνατο να γίνει η ταινία».

 

Και συνεχίζει: «Τότε ο Κρις είπε: “Ξέχνα τα χρήματα. Ας σχεδιάσουμε αυτό που θέλουμε”. Κι αυτό ακριβώς κάναμε και κατά την πρώτη μελέτη του προϋπολογισμού της πόλης μου ήταν 20 εκατ. δολάρια. Ο Κρις είπε: “Ναι, όχι. Σταματήστε”. Είχαμε αυτό το τεράστιο λευκό μοντέλο και άρχισα να βγάζω κτίρια από αυτό, για να μην αναφέρω ότι θέλαμε να γυρίσουμε στη Νέα Υόρκη, στο Νιου Τζέρσεϊ, στο Μπέρκλεϊ, στο Λος Άντζελες και στο Νέο Μεξικό».

Όταν ο εκτελεστικός παραγωγός Τόμας Χάισλιπ της είπε ότι δεν θα μπορέσουν να γυρίσουν στο Μπέρκλεϊ, εκείνη απάντησε: «Μα πρέπει να πάμε στο Μπέρκλεϊ. Αυτό είναι το Oppenheimer!».

«Οι παραγωγοί με ρωτούσαν τι θα μπορούσα να κάνω για να συρρικνώσω[τον προϋπολογισμό]. Τότε ήρθε στο γραφείο ο Τομ και μου είπε: “Ο Κρις θα το γυρίσει σε 55 ημέρες”», σημείωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε. «Ήταν πολλά τα χρήματα που εξοικονομήθηκαν. Σε αυτό το σημείο αισθάνθηκα ότι πρέπει να κάνω κάτι παραπάνω, γιατί απλά πήγε και έδωσε τις ημέρες του. Αυτός, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, γνωρίζει τι θέλει να κάνει κάθε μέρα και πώς να το κάνει και τις μείωσε από 85 σε 55 ημέρες».