OIKONOMIA

Ποια αγαθά απαγορεύεται να πωλούν τα σούπερ μάρκετ μέχρι τις 30 Νοεμβρίου

Περιορισμούς στην πώληση βιομηχανικών ειδών που δεν είναι πρώτης ανάγκης θέτει στα καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ κατά την διάρκεια των περιοριστικών μέτρων το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για να διασφαλίσει ισορροπία και συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά.

Η απόφαση αυτή, η οποία υπεγράφη το πρωί της Τρίτης, απαγορεύει την πώληση διαρκών αγαθών -όπως ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρικά και  ηλεκτρονικά είδη, παιχνίδια και βιβλία- από τα σούπερ μάρκετ, για όσο διάστημα είναι κλειστά τα εμπορικά καταστήματα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ B’ 4946/10-11-2020), απαγορεύεται κατά την διάρκεια των περιοριστικών μέτρων στα καταστήματα και τις υπεραγορές τροφίμων (super markets) να πωλούν, με εξαίρεση το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα εξής προϊόντα υπό τους κατωτέρω Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριοτήτων:

-Ηλεκτρονικούς υπολογιστές, περιφερειακές μονάδες υπολογιστών και λογισμικού (ΚΑΔ 47.41),

-τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό (ΚΑΔ 47.42),

-εξοπλισμό ήχου και εικόνας (ΚΑΔ 47.43),

-κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα (ΚΑΔ 47.51),

-χαλιά, κιλίμια και επενδύσεις δαπέδου και τοίχου (ΚΑΔ 47.53),

-ηλεκτρικές οικιακές συσκευές (ΚΑΔ 47.54),

-έπιπλα, φωτιστικά και άλλα είδη οικιακής χρήσης – εξαιρούνται  ανταλλακτικά (π.χ. λαμπτήρες), σάρωθρα για οικιακή καθαριότητα (ΚΑΔ 47.59.58.35), καθώς και σκούπες και βούρτσες για την οικιακή καθαριότητα (ΚΑΔ 47.59.58.37) (ΚΑΔ 47.59),

-βιβλία (ΚΑΔ 47.61),

-παιχνίδια (ΚΑΔ 47.65),

-ενδύματα, με εξαίρεση τα καλσόν (ΚΑΔ 47.71.71.43) (ΚΑΔ 47.71),

-υποδήματα δερμάτινα είδη (ΚΑΔ 47.72).

«Το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων, σεβόμενο τις ανησυχίες του εμπορικού κόσμου, για τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που δημιουργούνται εν μέσω των περιοριστικών μέτρων, από την πώληση από τα σούπερ μάρκετ βιομηχανικών ειδών που δεν είναι πρώτης ανάγκης, την ώρα που τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά καταστήματα έχουν κλείσει με κρατική εντολή, αποφάσισε να απαγορεύσει κατά την διάρκεια των περιοριστικών μέτρων την πώληση των ειδών αυτών με λιανική πώληση από τα σούπερ μάρκετ προσπαθώντας να εξασφαλίσει ισορροπία και ισονομία στην αγορά. Στόχος μας όταν τελειώσει όλος αυτός ο εφιάλτης είναι να είμαστε όλοι εδώ με υγιείς επιχειρήσεις και εξασφαλισμένες θέσεις εργασίας. Έχει έλθει η ώρα να συνεννοηθούμε πολιτισμένα για να πάμε όλοι μαζί μπροστά», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.

Θρακική Αγορά

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος