LIFESTYLE

Πρωτότυπη πατέντα εν μέσω καραντίνας – Έφτιαξε ειδικό πάπλωμα για.. βιντεοκλήσεις – ΦΩΤΟ

Τα meetings παγκοσμίως, λόγω των περιοριστικών μέτρων που έχουν λάβει οι χώρες για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού έχουν αντικατασταθεί από τις βιντεοκλήσεις. Η Λεττονή σχεδιάστρια μόδας Santa Kupča σκέφτηκε ότι, παρά την καραντίνα, πρέπει να διατηρούμε το… στυλ μας και δημιούργησε τρεις μαξιλαρωτές κρεασιόν, σχεδιασμένες για να φοριούνται κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσεων. Κάθε μία από τις τρεις κρεασιόν – που μοιάζουν με πάπλωμα– αντιπροσωπεύει μια διαφορετική «κοινότοπη» πλευρά της παραμονής στο σπίτι κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού.

Τα τρία «κεφάλαια» της κολεξιόν Stuck-at-Home Masquerade ακούν στα ονόματα Hesitant to RSVP, Dolce Far Niente και Public Library. Κάθε μία κρεασιόν δημιουργήθηκε από υλικά που βρήκε η απόφοιτος της Design Academy Eindhoven στο σπίτι στη διάρκεια του εγκλεισμού. Στο Hesitant to RSVP έχει κάνει μπατίκ το μοτίβο των ημερών που διαγράφουμε σε ημερολόγιο τοίχου. Το Dolce Far Niente αντιπροσωπεύει «ευχάριστη αδράνεια». Και στο Public Library έχει κάνει μπατίκ ράχες βιβλίων σε ράφια βιβλιοθήκης.

«Η COVID-19 και ο εγκλεισμός είχαν βαθύ αντίκτυπο στο πρότζεκτ για την πτυχιακή μου» δήλωσε η Kupča μιλώντας στο Dezeen. «Το να μιλώ σε οθόνες και να συμμετέχω σε συζητήσεις στο Zoom έγινε καθημερινότητα, και αυτό συχνά μου δημιουργούσε σύγχυση – ένιωθα σαν να ήμουν κάπου ενδιάμεσα, όχι τελείως στο σπίτι, όχι τελείως εκεί, στην κουβέντα» πρόσθεσε.

«Στη διάρκεια του εγκλεισμού, η κάθε μέρα μπορεί να φαίνεται κοινότοπη, αλλά αν την κάναμε πιο γιορταστική; Αντί να αισθάνεσαι παγιδευμένος στο σπίτι, μπορείς να γιορτάζεις με το να είσαι η βασίλισσα/ο βασιλιάς του κάστρου σου» πρότεινε.

 

 

enikos.gr

Θρακική Αγορά

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος