LIFESTYLE

Το θρυλικό Playboy ετοιμάζει δυναμικό comeback – Θα το ξαναδούμε και στα περίπτερα;

Tις πιθανές επιλογές διερευνά η Playboy Enterprises, ιδιοκτήτρια του περιοδικού Playboy, ώστε να επιστρέψει στο χρηματιστηριακό ταμπλό, σχεδόν 10 χρόνια από την έξοδό της.

Η συμφωνία με μια εταιρεία εξαγορών ειδικού σκοπού (SPAC-Special Purpose Acquisition Company), που έχουν εισαχθεί τελευταία στα αμερικανικά χρηματιστήρια και ψάχνουν για εξαγορές, αποτελεί μία από τις επιλογές για την επιστροφή της Playboy στη χρηματαγορά, εννέα χρόνια μετά την έξοδό της στο πλαίσιο μιας συμφωνίας ύψους 207 εκατ. δολ. μεταξύ του εκλιπόντος ιδρυτή της Χιου Χέφνερ με την εταιρεία ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου Rizvi Traverse Management.

Από τότε, όπως σημειώνει το Reuters, οι πωλήσεις των εντύπων της εταιρείας μειώθηκαν περαιτέρω. Ώσπου ήρθε η πανδημία για να δώσει τη χαριστική βολή, αναγκάζοντας την Playboy πριν μερικούς μήνες να σταματήσει την εκτύπωση του περιοδικού, βάζοντας έτσι τέλος σε μια ιστορία 70 ετών, μιας και το πρώτο τεύχος είχε κυκλοφορήσει το 1953 με εξώφυλλο τη θρυλική Μέριλιν Μονρό.

Η Playboy έχει επαφές με μία επενδυτική τράπεζα για να συζητήσει με έναν πιθανό αγοραστή SPAC, ανέφεραν οι πηγές, όπως αποκαλύπτει το πρακτορείο Reuters.

Αν κλειστεί συμφωνία, η Playboy θα έχει πρόσβαση σε κεφάλαια που χρειάζεται για τη χρηματοδότηση αναπτυξιακών πρωτοβουλιών που διαφορετικά δεν μπορεί να αναλάβει.

Οι εισαγωγές σε Χρηματιστήρια μέσω SPAC είναι εσχάτως πιο δημοφιλείς γιατί είναι πιο γρήγορες και δεν αντιμετωπίζουν τους κανόνες που ισχύουν για μία κανονική εισαγωγή μέσω IPO.

Ο Χέφνερ που ίδρυσε την εταιρεία το 1953 πέθανε το 2017, πλήρης ημερών στα 91 του χρόνια. Η οικογένειά του πούλησε μερίδιο 35% στην Rizvi Traverse για 35 εκατ. δολ. το 2018.

Το 2016 είχαν γίνει και πάλι κινήσεις για την πώλησή της χωρίς αποτέλεσμα.

Τα τελευταία χρόνια, το Playboy επεκτάθηκε και πέραν του χώρου των ΜΜΕ σε μια προσπάθεια να επαναλανσαριστεί ως μια lifestyle μπράντα. Έχει επίσης δώσει άδεια για τη χρήση του εμπορικού της σήματος και του λογοτύπου της σε τρίτους. Το Playboy αποφάσισε να σταματήσει τα ολόγυμνα εξώφυλλα τον Μάρτιο του 2016, για να επανέλθει όμως το 2017…

πηγή: https://www.newmoney.gr/