ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία : «Ένα απλό «συγνώμη, κάναμε λάθος», θα ήταν αρκετό από τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Τσώνη»

«Κάναμε λάθος και το διορθώσαμε ή ΘΑ το διορθώσουμε» θα μπορούσε να πει, τόσο απλά, ο αντιπεριεφερειάρχης Τουρισμού ΠΑΜΘ κος Τσώνης και να έχει τελειώσει το θέμα. Επέμενε όμως στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου να …αερολογεί αγενώς αναφερόμενος σε «εμμονή της αντιπολίτευσης», σε «δημιουργία εντυπώσεων» και σε … «πολιτικές φιλοδοξίες».

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή:

Στην 5η συνεδρίαση του ΠΣ ΑΜΘ περιλαμβάνονταν ως θέμα η τροποποίηση του ετήσιου προγράμματος δράσης 2021 της ΠΑΜΘ με εισηγήτρια την Δ/ντρια Αναπτυξιακού Σχεδιασμού την κα Χουρίδου. Ανάμεσα στις προτεινόμενες δράσεις του Προγράμματος υπήρξε κι αυτή με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ 6 ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΑΜΘ: ΘΑΣΟΣ – ΚΑΒΑΛΑ – ΑΛΕΞ/ΛΗ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΜΑΡΩΝΕΙΑ – ΦΑΝΑΡΙ» που στοχεύει στην προσέλκυση τουριστών για το 2021 από τις χώρες-στόχους «ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ – ΡΟΥΜΑΝΙΑ – ΣΕΡΒΙΑ – ΣΚΟΠΙΑ», ως «τροποποίηση δράσης» με αύξηση προϋπολογισμού από 15.000 € σε 24.800 €.

Στις 26/3/2021, δια του Προέδρου του ΠΣ, υποβλήθηκε από την παράταξή μας στην Δ/νση Αναπτυξιακού Σχεδιασμού, αίτημα χορήγησης των τεχνικών δελτίων όλων των δράσεων τα οποία και λάβαμε, δια της ίδιας οδού στις 30/3/2021.

Από το σχετικό τεχνικό δελτίο της συγκεκριμένης δράσης προβλέπονταν ότι εκτός από την αλλαγή στον προϋπολογισμό άλλαζε και ο τίτλος αλλά και το περιεχόμενο της αρχικής δράσης που υπήρχε αρχικά στον ετήσιο προγραμματισμό και έφερε τον τίτλο «ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ – ΧΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ: ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ – ΡΟΥΜΑΝΙΑ – ΤΟΥΡΚΙΑ».

Αυξάνονταν δηλαδή ο προϋπολογισμός, η προβολή εστιάζονταν σε έξι περιοχές προβολής από τις οποίες εξαιρούνταν η ΠΕ Ξάνθης και, αντί της Τουρκίας, εισέρχονταν ως χώρες – στόχοι της προβολής η Σερβία και τα Σκόπια.

Στο συγκεκριμένο όμως τεχνικό δελτίο υπήρχαν κι άλλα ευτράπελα:

Διευκρινίζονταν ότι, κατόπιν απευθείας ανάθεσης, «οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν από την Δ/νση Ανάπτυξης ΠΕ Έβρου σε συνεργασία με εταιρεία ψηφιακής προβολής». Και παρακάτω, υπό τον τίτλο «Σχεδιασμός του έργου» αναφέρονταν μεταξύ άλλων ότι θα γίνει «1. Ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης για την περιοχή της Αν. Μακεδονίας-Θράκης 2. Ανάλυση και σενάρια βασισμένα στο Integrated Growth Model της εταιρείας μας με τις τάσεις και συμπεριφορές όλων των δυνητικών πελατών. 3. Στάδια προς την ανάκαμψη του τουρισμού και ανάλυση δεδομένων…» και πιο κάτω προβλέπονταν ότι η συγκέντρωση των δεδομένων θα αξιολογούνταν με βάση τα ερωτήματα :

v  Ποια είναι τα κοινά που ενδιαφέρονται για τουρισμό στην Ελλάδα

v  Από ποιες χώρες ενδιαφέρονται για τουρισμό στην Ελλάδα

v  Ποιες χώρες αναζητούν για τουρισμό

v  Ποια συγκεκριμένα μέρη στην Ελλάδα αναζητούν

v  Πόσο νωρίτερα ξεκινάει η αναζήτηση ανά χώρα και για πότε ενδιαφέρονται να κλείσουν

v  Τι είδους εμπειρίες αναζητούν όταν ταξιδεύουν στην Ελλάδα;

Αβίαστα από τα παραπάνω προέκυπτε ότι η αλλαγή – τροποποίηση της δράσης, όχι μόνο εξαιρούσε την Ξάνθη, όχι μόνο εξαιρούσε την Τουρκία από χώρα προσέλκυσης τουριστών, αλλά, καταδεικνύονταν πως μια ιδιωτική εταιρεία που φέρεται να ασχολείται πανελλαδικά με την ψηφιακή προβολή σε βαλκανικό επίπεδο (πλην Τουρκίας) έστειλε μια πρόταση στον κο Τσώνη, ο οποίος, αφού την υιοθέτησε, και ενδεχομένως προσυμφώνησε την ανάθεση της δράσης σε αυτήν, την μετέφερε αυτούσια στο Τεχνικό Δελτίο και δεν μπήκε καν στον κόπο να εστιάσει σε τοπικό επίπεδο την έρευνα που θα πραγματοποιούσε (κατά το λεγόμενο feedback).

Για την μεν εξαίρεση της Ξάνθης από την τουριστική προβολή της συγκεκριμένης δράσης ο κος Τσώνης στη συνεδρίαση του ΠΣ της 13ης Απριλίου άρχισε να λέει ότι τάχα το τεχνικό δελτίο που έχει (μάλλον στο σπίτι του ή κάπου στο μυαλό του), δεν περιλαμβάνει αυτά που αναφέρονται από την Αντιπολίτευση… ότι δεν έχει εξαιρεθεί η Ξάνθη από την τουριστική προβολή κλπ.

Για την εξαίρεση της Τουρκίας δικαιολογήθηκε ότι πιθανόν να μην ανοίξουν τα ανατολικά σύνορα λόγω COVID, ενώ, προφανώς, είναι σίγουρος ότι θα ανοίξουν τα σύνορα με τα Σκόπια ή για τους Σέρβους τουρίστες…

Τέλος για την εμπλοκή της εταιρείας ψηφιακής προβολής και την αναζήτηση του ονόματός της, απλά ανέφερε ότι η συγκεκριμένη δράση έγινε σε συνεργασία με ξενοδόχους της Περιφέρειας και τίποτε επί της ουσίας, καθώς το Τεχνικό Δελτίο, που τάχα, ο ίδιος είχε (και που δεν είχε η αντιπολίτευση) δεν ανέφερε αυτά που του καταμαρτυρούνταν.

Θα ήταν ασφαλώς πιο έντιμο για το ίδιο να πει κάναμε λάθος και το διορθώσαμε. Θα μπορούσε ακόμη να πει, δείχνοντας τουλάχιστον πολιτικό θάρρος, ότι κάποια πράγματα ξέφυγαν λόγω …βιασύνης και θα διορθωθούν. Δεν δικαιολογείται όμως να ομιλεί για δήθεν …εμμονές ή …δημιουργία εντυπώσεων κλπ. Όπως δεν δικαιολογείται να μιλά για την αντιπολίτευση που δήθεν «παραπλάνησε την κοινή γνώμη» ή ότι η αντιπολίτευση «είναι ανενημέρωτη» και δήθεν ότι «δεν διαβάζει τα Τεχνικά Δελτία που βγαίνουν από τις Υπηρεσίες» ή για το υποτιθέμενο Τεχνικό Δελτίο που τάχα «έλεγε καθαρά ότι η Ξάνθη βρίσκεται στο στρατηγικό σχεδιασμό» (πχ συνέντευξη του κου Τσώνη στον Δ.Μπακιρτζάκη στο Ράδιο Χρόνος της Κομοτηνής στις 14.4.2021). Και δεν δικαιολογείται να αναφέρει τέτοιου είδους «εξυπνάδες» γιατί απλά …εκτίθεται ψευδόμενος!

Η Αντιπολίτευση κάνει την δουλειά της καλά και την κάνει με συνέπεια. Μακάρι να μπορούσε κανείς να το ισχυριστεί αυτό και για τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού…. Αν η τσαπατσουλιά (για να μην χρησιμοποιηθεί άλλη βαρύτερη λέξη) της Διοίκησης, δίνει αφορμές για αντιδράσεις και αρνητικούς σχολιασμούς, …ας πρόσεχε η Διοίκηση!

Κι επειδή «τα γραπτά ευτυχώς μένουν, όπως και η ουσία», όπως διατείνεται και ο κος αντιπεριφερειάρχης σε ανακοίνωσή του, επισυνάπτουμε αυτά …που μένουν!

Επισυνάπτουμε το αίτημα για την χορήγηση των τεχνικών δελτίων, την παραλαβή τους από τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου και φυσικά το Τεχνικό Δελτίο για την συγκεκριμένη δράση κι όχι για τις αοριστολογίες περί του υποτιθέμενου «στρατηγικού σχεδιασμού» περί της ψηφιακής προβολής όλου του παραλιακού μετώπου που ο κος Τσώνης αρέσκεται να μνημονεύει.

Τέλος για να …διασκεδάσουμε και την άλλη «σπουδαιοφανή» δράση του κου Τσώνη, αυτήν του πλάνου επικοινωνίας για προβολή στο διαδίκτυο σε συνεργασία με τη Sky Express, παραθέτουμε από την μία την δράση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που αφορά όλες τις αεροπορικές εταιρείες και ψηφίστηκε το Νοέμβριο του 2020 για την έγκαιρη τουριστική προβολή της, και από την άλλη, την δράση της δική μας Περιφέρειας που μόλις προχθές εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο. Ας βρουν τις διαφορές οι αναγνώστες…

 

 

ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ  ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ

ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ 2021

ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ.

:

ΚΑΠ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

ΑΞΟΝΑΣ

:

ΜΕΤΡΟ

:

ΤΙΤΛΟΣ ΜΕΤΡΟΥ

:

ΣΤΟΧΟΣ

:

ΤΙΤΛΟΣ ΣΤΟΧΟΥ

:

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

:

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΤΛΟΥ ΑΠΟ «ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ-ΧΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ –ΤΟΥΡΚΙΑ» ΣΕ

«ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΞΙ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΠΑΜΘ ΘΑΣΟΣ, ΚΑΒΑΛΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΜΑΡΩΝΕΙΑ, ΦΑΝΑΡΙ, ΧΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ: ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΕΡΒΙΑ, ΣΚΟΠΙΑ

ΤΙΤΛΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΞΙ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΠΑΜΘ ΘΑΣΟΣ, ΚΑΒΑΛΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΜΑΡΩΝΕΙΑ, ΦΑΝΑΡΙ, ΧΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ: ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΕΡΒΙΑ, ΣΚΟΠΙΑ

ΔΡΑΣΗ

211002008

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ[1]

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΞΙ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΠΑΜΘ ΘΑΣΟΣ, ΚΑΒΑΛΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΜΑΡΩΝΕΙΑ, ΦΑΝΑΡΙ, ΧΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ: ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΕΡΒΙΑ, ΣΚΟΠΙΑ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

:

ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΚΡΟΩΝ (ΕΚΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ)

:

Π/Υ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

:

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΠΟ 15.000 ΕΥΡΩ ΣΕ 24.800 €

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ

:

ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ

:

ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

:  

ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΕ ΕΒΡΟΥ

ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ Ε.Π.Δ

:

ΗΜ/ΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

:

26-03-2021

ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

:

  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Π.Ε.

ΕΒΡΟΥ

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΑΡΧΗ

:

ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΣΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

:

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

 

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Π.Ε. ΕΒΡΟΥ-ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΞΙ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΠΑΜΘ ΘΑΣΟΣ, ΚΑΒΑΛΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΜΑΡΩΝΕΙΑ, ΦΑΝΑΡΙ, ΧΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ: ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΕΡΒΙΑ, ΣΚΟΠΙΑ

ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΠΑΜΘ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ: ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΕΡΒΙΑ, ΣΚΟΠΙΑ

ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕ ΕΒΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ

(Αναφέρονται συνοπτικά: τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προτεινόμενου έργου, με ιδιαίτερη έμφαση στα μετρήσιμα στοιχεία)

Πρόταση διαχείρισης και προβολής της ΠΑΜΘ με στόχευση σε έξι περιοχές: Θάσος, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Σαμοθράκη, Μαρώνεια, Φανάρι. Αγορές: Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Σκόπια

Κανάλια: Μόνο digital(μείγμα GDN&Social Media)

Αντικειμενικός στόχος: Προβολή του κάθε προορισμού ξεχωριστά(awareness)

Μέθοδος αποτελεσματικότητας:Impressions/μεγαλύτερη δυνατή προβολή/επιρροή στα κοινά.

Σχεδιασμός του έργου

1. Ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης για την περιοχή της Αν. Μακεδονίας-Θράκης

2. Ανάλυση και σενάρια βασισμένα στο Integrated Growth Model της εταιρείας μας με τις τάσεις και συμπεριφορές όλων των δυνητικών πελατών.

3. Στάδια προς την ανάκαμψη του τουρισμού και ανάλυση δεδομένων.

4. Σχεδιασμός για τον κάθε προορισμό (έξι συνολικά) βασισμένη στα αποτελέσματα του IGM. Κοινά, ηλικίες, σκοπός ταξιδιού και μέσο, συμπεριφορές, μέσα που επικοινωνούν περισσότερο αν κοινό κλπ.

5. Δημιουργία περιεχομένου για την επικοινωνία, ξεχωριστά για κάθε προορισμό(υφιστάμενο content).

6. Εργαλεία επικοινωνίας (GDN & social media)

7. Dynamic Budget Allocation, δυναμική διαχείριση του προϋπολογισμού για καλύτερο αποτέλεσμα (ROI).

8.Επιλογή landing pages για μέτρηση αποτελεσματικότητας.

9. Χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης ανά μήνα.

10. Report με τα αποτελέσματα δράσης.

 

Μεθοδολογία

Για τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα του έργου, θα αναλύσουμε όλα τα υφιστάμενα δεδομένα, μέσα από το Integrated Growth Model για το σύνολο της περιοχής και ξεχωριστά για κάθε προορισμό.

Αφού συγκεντρώσουμε όλα τα δεδομένα από κάθε διαθέσιμη πηγή (Google, Facebook, Expedia, Webhotelie, etc.) στη συνέχεια επιλέγουμε το μείγμα της επικοινωνίας ανά εθνικότητα, περιεχόμενο και κανάλι για να έχουμε τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.

 

Τι είδους δεδομένα μας ενδιαφέρουν

v  Ποια είναι τα κοινά που ενδιαφέρονται για τουρισμό στην Ελλάδα

v  Από ποιες χώρες ενδιαφέρονται για τουρισμό στην Ελλάδα

v  Ποιες χώρες αναζητούν για τουρισμό

v  Ποια συγκεκριμένα μέρη στην Ελλάδα αναζητούν

v  Πόσο νωρίτερα ξεκινάει η αναζήτηση ανά χώρα και για πότε ενδιαφέρονται να κλείσουν

v  Τι είδους εμπειρίες αναζητούν όταν ταξιδεύουν στην Ελλάδα;

 

 

ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ- ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

(Αναφέρονται συνοπτικα: η σκοπιμότητα του προτεινόμενου έργου, οι ανάγκες τις οποίες σκοπεύει να καλύψει, τα αναμενόμενα αποτελέσματα του, την τεκμηρίωση στη λογική κόστους/οφέλους

 

Η συγκεκριμένη δράση θα συμβάλλει στην διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος της ΠΑΜΘ με την ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής προβολής και η διαδικτυακή προβολή της περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ / ΒΑΘΜΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

  • ………………….

(Δηλώνεται: ΕΠΕΙΓΟΝ, ΑΜΕΣΑ, ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ


[1] Στην έννοια του έργου περιλαμβάνονται και η μελέτη, υπηρεσία, ενέργεια

 

drasi

mail1

mail2

 

Θρακική Αγορά

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος